[Linux-programlama] Re: PHP'yi kurdum ama çalıştıramıyorum :(

---------

[Linux-programlama] Re: PHP'yi kurdum ama çalıştıramıyorum :(

From: Altan Tanrıverdi <altant_at_gmail.com>
Date: Mon, 6 Oct 2008 17:14:02 +0300

Restart etmeyi denediniz mi?

----------------------------------
Konu dışı: Katı yaklaştığımı düşünmüyorum. Konu Linux programlama, PHP veya
Apache değil.
Ayrıca yukarıdaki sorunların hepsi platform olarak Windows'un seçilmesinden
kaynaklanıyor. Linux'u burada önermeyecek veya savunmayacaksak nerede
yapacağız? Windows'a yönelik problemleri çözmek veya bu problemlere çözüm
aramak için doğru yer mi gerçekten burası? Doğru yerse bunun sınırları veya
kriterleri var mı?

İyi çalışmalar...
Altan Tanrıverdi
Çağ Yazılım A.Ş. Bilgi İşlem Müdürü
www.cag.com.tr www.turkiyevitrin.com
Becerikli Sk. No: 19/ 8-9 06660 Kızılay/ANKARA
T/F: 0312 434 29 34