[Linux-programlama] Re: PHP Version 4'den 5'e upgrade hakkında

---------

[Linux-programlama] Re: PHP Version 4'den 5'e upgrade hakkında

From: Zafer BAHADIR <zbahadir_at_bursa-linux.org>
Date: Mon, 06 Oct 2008 16:54:48 +0300

Yanılmıyorsam PHP5'te include yerine require destekleniyor. include
dolaylı olarak destekleniyor, yani mutlaka kullanmak isterseniz php.ini
içerisinden aktif edebiliyorsunuz.

Sanırım güvenlik nedeniyle önerilmiyor.

Bir hayli host yüklü sunucularımı MySQL4'ten MySQL5'e sorunsuz upgrade
ettim.
Biraz performans artışı bile gördüm.

Serkan YARAMAZ yazmış: