[Linux-programlama] Re: Python ile eml dosya okuma?

---------

[Linux-programlama] Re: Python ile eml dosya okuma?

From: Mucibirahman İLBUĞA <mucip.ilbuga_at_gmail.com>
Date: Wed, 26 Nov 2008 01:29:18 +0200

Merhabalar,
Evet. Bende bahsettiğiniz kütüphaneleri gördüm. Ücretli olunca pas
geçtim. Şu anda vcard EML dosyasını metin olarak açıp kendim
parçalıyorum... Biraz araştırdım ama ek kütüphane (dateutil, vobject)
gerektirmeden bir çözüm göremedim. Bende kimse kütüphane kurmak ile
uğraşmasın istiyorum. Kolaylık olsun diye...

Sanırım 1-2 saat içinde vcard'dan transfer işini atadan kalma usuller
ile çözmüş olurum :)

Kolay gelsin,
Mucip:)

Mehmet Gürevin yazmış: