[Linux-programlama] Re: Python ile eml dosya okuma?

---------

[Linux-programlama] Re: Python ile eml dosya okuma?

From: Mehmet Gürevin <mehmetgurevin_at_gmail.com>
Date: Wed, 26 Nov 2008 01:21:38 +0200

Merhaba,

Öncelikle Python hakkýnda bilgi sahibi olmadýðýmý belirterek baþlayayým.

EML iþlemleri için Chilkat'ýn ücretli bir kütüphanesi[1] var sanýrým.

Ancak galiba aþaðýdaki[2] kütüphane de iþinizi tam olarak görmese bile
kolaylaþtýracaktýr.

[1] http://www.chilkatsoft.com/python-mht.asp
[2] http://www.python.org/doc/2.5.2/lib/module-rfc822.html

Kolay gelsin...

26 Kasým 2008 Çarþamba 00:30 tarihinde Mucibirahman ÝLBUÐA
<mucip.ilbuga_at_gmail.com> yazdý: