[Linux-programlama] Re: Seri port pinleri

---------

[Linux-programlama] Re: Seri port pinleri

From: Rüºtü Derici <rustuderici_at_gmail.com>
Date: Tue, 25 Nov 2008 13:26:26 +0200

3v olsun ama benim derdim parallel portta atıyorum hexadecimal olarak
32 geçirdiğimde
7.pin HIGH oluyordu..orada 5 volt alıyordum o yüzden 5V kalmış
olabilir aklımda..
bu tür bir yapıya ihtiyacım var..
şöyle diyim.. mesela 9 tane pin var ise bunun herhangi bir tanesine ve
tabii ground a bir led bağlayıp bunu yakıp söndürebilmek istiyorum
basitçe ..
bunu nasıl yapabilirim seri port ile .. onu merak ediyorum..