[Linux-programlama] Re: Seri port pinleri

---------

[Linux-programlama] Re: Seri port pinleri

From: Koray Toksoz <ktoksoz_at_koraytoksoz.com>
Date: Tue, 25 Nov 2008 13:20:02 +0200

Merhaba.

Sizin de bildiginiz gibi seri port kullanirken logic 1 -3v ve alti
olarak tanimlanmistir seri port uzerinden rk birseyler kullanmadan +5v
cikis alamazsiniz.

Zaten seri port uzerinden mikroislemcilerle haberlesmek icin max232
gibi level converterlere bu yuzden ihtiyacimiz var.

Umarim soruyu dogru anlamisimdir.

Koray Toksoz

Mobile