[Linux-programlama] Re: Seri port pinleri

---------

[Linux-programlama] Re: Seri port pinleri

From: Koray Toksoz <ktoksoz_at_koraytoksoz.com>
Date: Tue, 25 Nov 2008 13:37:02 +0200

Seri porta data yolladiginizda, yaptiginiz konfigrasyona gore
istediginiz hizda datayi seri olarak iletir. (tx pininden) Paralel
portdaki gibi degildir.
Bir ihtimal hanshake pinleri isinizi gorebilir, ama dogru bir yaklasim
olmaz.

En dogrusu araya max232 koyup 16 f 877 gibi bir mcu ile haberlesip
isleri mikroislemciye yaptirmak olur

Koray Toksoz

Mobile