[Linux-programlama] Re: SVN (version control system) Hakkında

---------

[Linux-programlama] Re: SVN (version control system) Hakkında

From: Okan Cetin <okancetin_at_gmail.com>
Date: Wed, 28 May 2008 10:33:55 +0300

On 28/05/2008, Nuri Akman <nuri.akman_at_hazine.gov.tr> wrote:

> ArkadaÅŸlar,
>
> Bugüne kadar 1-2 defa kısa süreli SVN (version control system) tecrübem
> oldu.
>
> 1. Uygulama geliştirme sürecinde bireysel çalışıyorum. Bu durumda SVN
> ihtiyacım var mıdır?

1 sene önce yazdığım ama sonra kaldırdığım bir kod parçasına ihtiyaç
var. Tekrar yazmayın.
SVN'nin History'sine bakın.
Farklı özellikleri sergileyen farklı modülleri kullanan sürümler çıkartın.
Kritik hatalarda geriye dönebilme.
Gibi.

> 1. Eğer SVN kullanmamı tavsiye ederseniz ne kullanmamı önerirsiniz?

Kullandığınız geliştirme ortamına göre verilebilecek bir cevap bu. SVN
tektir, yönetim/erişim için çeşitli araçlar var.

> 1. SVN deposunu lokal harddiskime kurmanın riski dağıtmadığını
> düşünüyorum. SVN'yi hosting aldığım Server'da kullanma şansım olur mu?

Tek başıma çalıştığım bir projede,
yedek alma alışkanlık olduktan sonra localdeki bir svn'yi tercih ederim ben.
Veya internete açık değil ama local ağda başka bir makine üzerinde. Bu daha
güzel bir seçenek. (Yine bence)

Teşekkürler !

~
otomatik oluÅŸturuldu: