[Linux-programlama] Re: SVN (version control system) Hakkında

---------

[Linux-programlama] Re: SVN (version control system) Hakkında

From: Yuce Tekol <yucetekol_at_gmail.com>
Date: Wed, 28 May 2008 10:18:48 +0300

Merhaba,

> Uygulama geliştirme sürecinde bireysel çalışıyorum. Bu durumda SVN ihtiyacım
> var mıdır?

Kesinlikle.

> Eğer SVN kullanmamı tavsiye ederseniz ne kullanmamı önerirsiniz?

Dagitiminizin SVN paketini kurun, baska birseye ihtiyaciniz yok. Linux
icin bazi GUI araclari var, ama svn komut satiri zaten cok kolay ve
temiz. Bununla birlikte svn deposunu izlemek icin Trac kurmanizi
oneririm.

> SVN deposunu lokal harddiskime kurmanın riski dağıtmadığını düşünüyorum.
> SVN'yi hosting aldığım Server'da kullanma şansım olur mu?

Eger vps yada adanmis (dedicated) bir hosting hizmeti aliyorsaniz bu
sansiniz var (buyuk ihtimalle kendiniz kurmak zorundasiniz). Yada
sadece svn ve proje yonetimi hizmeti veren bir hosting firmasindan
hizmet almalisiniz.

Yuce Tekol