[Linux-programlama] SVN (version control system) Hakkında

---------

[Linux-programlama] SVN (version control system) Hakkında

From: Nuri Akman <nuri.akman_at_hazine.gov.tr>
Date: Wed, 28 May 2008 10:01:56 +0300

Arkadaşlar,

Bugüne kadar 1-2 defa kısa süreli SVN (version control system) tecrübem
oldu.

   1. Uygulama geliştirme sürecinde bireysel çalışıyorum. Bu durumda SVN
      ihtiyacım var mıdır?
   2. Eğer SVN kullanmamı tavsiye ederseniz ne kullanmamı önerirsiniz?
   3. SVN deposunu lokal harddiskime kurmanın riski dağıtmadığını
      düşünüyorum. SVN'yi hosting aldığım Server'da kullanma şansım olur mu?

Teşekkürler !