[Linux-programlama] Python ile çok dilli programlar geliştirmek?

---------

[Linux-programlama] Python ile çok dilli programlar geliştirmek?

From: H.Ibrahim Yilmaz <ibrahim.yilmaz_at_opengeomap.org>
Date: Fri, 23 May 2008 19:36:34 +0300

Merhaba,
Python'u yeni öğreniyorum ve büyük ihtimalle Tkinter+python üzerine
giderek bir şeyler yapmaya çalışacağım. Php bilgim var fakat Python'da
çok dilli programlar geliştirmek için nasıl bir yol izlemem
gerektiğini bilmiyorum... Mesela bir button yaptık ve üzerindeki
yazıyı "Kaydet" olarak yazıyoruz... Peki programın ingilizce versionu
için ayrıca bunun kopyası olan ama "Save" yazılı bir dosya mı
oluşturmalıyım? Açıkçası çok akıllıca gelmedi pythonda vardır mutlaka
bir yolu yordamı :) Yeni bir öğrenci olduğum için çok basit sorular
sormuş olabilirim yanıtlamanız dileğiyle... Şimdiden teşekkürler...

--
http://www.arkeoloji.web.tr