[Linux-programlama] Re: php editor (IDE)

---------

[Linux-programlama] Re: php editor (IDE)

From: Omer Barlas <omer_at_serbestcagrisim.com>
Date: Fri, 09 May 2008 11:03:18 +0300

Güyçmırat Amanmırat @ On 09-05-2008 10:32:
> Eğer dediğiniz gibi mp3 dahi 1 saat içinde dinleyip siliyorsanız size saygı
> duyarım. Hani üniversitede Lisanslı XP dağıtıyorlar merak ettim.

bir aralık izmir ekonomi dağıtıyordu bilgisayarlarında, ha sonra virüs ve
yasadışı şeylerle başedemediklerinden kelli yeni makinalarında linux vermeye
başladılar ama tabi bir formata bakıyor, gerçi IT güya takip ediyordu
lisansız win kullanan makinaları ama tabi nereye kadar.

> Dediğiniz gibi yaşıyorsanız sizinle tanışırsam ilk kişi siz olacaksınız :)

hmm, ben de iki olayım o zaman.

> makinesinde mp3 bulundurmayan tek kişiye bile rastlamadım.

eskiden kolleksiyon yapardım hiç dinlemediğim şeyleri şimdi ise favorim
last.fm, hem hiç dinlemediğiniz bir sürü insanı dinlemek, hem de sınırsız
reklamsız müzik zevkine sahip olmak mümkün. benim gibi ayda 10$ falan bi
donate de yapıyorsanız last fm size bayılır.

--
Omer Barlas
omer_at_serbestcagrisim.com