[Linux-programlama] Re: SAP hakkında

---------

[Linux-programlama] Re: SAP hakkında

From: <ali_at_linuxprogramlama.com>
Date: Fri, 9 May 2008 10:54:23 +0300

Selamlar

PHP değil java deseniz WEBAS isimli ürünleri bu iş için diye
biliyorum. Java ile istediğiniz geliştirmeyi yapabilirsiniz. Netweaver
hiayesi bu java desteği üzerine idi. PHP için olduğunu zannetmiyorum.
service.sap.com dan bakın derim eğer bir kullanıcınız varsa, yinede
java haricinde destekleri olduğunu sanmıyorum.
Sonuçta herşeyi varsa service.sap.com dan bulabilirsiniz.

Saygılarımla,
M.Ali VARDAR