[Linux-programlama] Re: php editor (IDE)

---------

[Linux-programlama] Re: php editor (IDE)

From: Ömer F. USTA <omerusta_at_gmail.com>
Date: Fri, 9 May 2008 17:08:09 +0300

> Eğer dediğiniz gibi mp3 dahi 1 saat içinde dinleyip siliyorsanız size saygı
> duyarım.

O zaman Saygınıza minnettarım. [ Legal süre 24 saattir ]

> Hani üniversitede Lisanslı XP dağıtıyorlar merak ettim.

Öğrencilik Döneminiz için geçerli olmak kaydıyla aşağı yukarı bütüne yakın
bir kısmı bunu yapmaktadır. Sadece Bilgi işlemdeki abilerimiz/ablalarımız fazla
uğraşmak istemediği için bu genelde bu bilgi fazla dışarı bildirilmez.
İsim istiyorsanız Fatih Üniversitesi.

> Dediğiniz gibi yaşıyorsanız sizinle tanışırsam ilk kişi siz olacaksınız :)

Bakın birde adaşım da varmış[ Ömer Barlas ] inanıyorum bunu sadece
"ömer"ler olarak yapmıyoruz daha bizim gibi birçok kişi mevcut. :)

>Hatta vakti zamanında lisanslı xp alana dalga bile
> geçilirdi :)

Burada gülünecek/gülümsenecek birşey göremiyorum
he ben ağlanacak halimize gülüyorum/gülümsüyorum diyorsanız ayrı.

>Bu benim yaşadıklarım.
> Teknik servis olayından sonra da çok zaman geçti ve makinesinde mp3
> bulundurmayan tek kişiye bile rastlamadım.

Bende mp3 şu anda 1 tane bile mevcut değil. ogg derseniz sadece albümüne sahip
olduğum sanatçıların mevcut.

> Counter konusunda, evet HL olucaktı. Sonuçta Counter oynamak için bir şeyler
> satın almanız lazım :)

Evet zaten bahsettiğim gibi HL+ CounterStrike'ın orjinal cdsine sahibim
Ve yanlış hatırlamıyorsam 20-25 ytl civarında bir yüksek sayılabilecek bir
fiyattan almıştım [ şu anda dvd oyunlar 15 40 ytl arasında değişmekte
{bkz. D&R, bkz Nautilus Megavisyon}]

> Özel zevklerinizi merak etmiyorum. Kurutlar vadisini de hiç izlemiyorum.

İnanın bizde sizin nerede çalıştığınızı merak etmiyorduk ama sadece bu
konuyu açıklamak için bu adam hiç dizi ( lost , veya diğer diziler ) veya hiç
film seyretmez mi sorularınıza ön cevap olması açısından eklediğim bilgilerdi.

> Saygılarımla.

Saygılarımla

--
Ömer Fadıl USTA