[Linux-programlama] Re: Ajax ve PHP ile Datagrid

---------

[Linux-programlama] Re: Ajax ve PHP ile Datagrid

From: Nuri Akman <nuri.akman_at_hazine.gov.tr>
Date: Wed, 05 Mar 2008 16:27:36 +0200

Tekrr Merhaba,

Tablonuzun her bir hücresine bir ID verin, Sonra setTimeOut ile sadece
deðiþen verileri çekin ve sonucu display:none olarak gizlenmiþ bir DÝV
içine atýn.

Örnek:
A7***Ankara
A8***Urfa
C4***Bursa
*AÇIKLAMA: *A7--> Hücre ID'si, ANKARA yeni deðeri
Sonra bir JS ile bu deðerleri okutup tabloda yerine koyun.

bedo_at_sahbaz.name.tr yazmýþ: