[Linux-programlama] Re: Ajax ve PHP ile Datagrid

---------

[Linux-programlama] Re: Ajax ve PHP ile Datagrid

From: <bedo_at_sahbaz.name.tr>
Date: Wed, 5 Mar 2008 15:54:10 +0200 (EET)

Merhaba,

Sunucu LAN'da istemciler de LAN'da. Ne istediğimi tam anlatamadım
herhalde. Ben bir tablodaki 2 veya 3 tane hücrenin değerini belirli
aralıklarla güncellemek istiyorum. Tablonun tümünü güncellemek istesem
zaten sorun değil sayfayı belirli aralıklarla yeniden çağıran bir satır
html kodu o durumda işi görür. Ben daha şık bir çözüm olsun istedim.
Benzer bir uygulama görmüştüm internette şimdi bulamıyorum. Bir borsa veya
ekonomi sayfası idi. Tablodaki hücrelerdeki değerler sürekli değişiyordu.

Saygılarımla..