[Linux-programlama] Re: Ajax ve PHP ile Datagrid

---------

[Linux-programlama] Re: Ajax ve PHP ile Datagrid

From: Anıl KARADAĞ <anil.karadag_at_gmail.com>
Date: Wed, 05 Mar 2008 19:34:22 +0200

soyle bir seyi deneyebilirsin

<script>
function func(){

   setInterval('updategrid()',sure); // sure sn cinsinden veriliyor

}

function updategrid(){

   // burada yapmak istedigin islemi
   // gerceklestirirsin
   // bu fonk icin bir not geceyim belki fark edilmeyebilir
   // xmlhttp nesnesinin tanimlanip ajax adýna diger islemlerin
yapýldigi yerdir
}
</script>

Çrþ, 2008-03-05 tarihinde 15:54 +0200 saatinde, bedo_at_sahbaz.name.tr
yazdý: