[Linux-programlama] Re: Lokalde Sorunsuz Çalışan PHP Sunucuda Hata Veriyor

---------

[Linux-programlama] Re: Lokalde Sorunsuz Çalışan PHP Sunucuda Hata Veriyor

From: Ömer F. USTA <omerusta_at_gmail.com>
Date: Fri, 13 Jun 2008 15:37:27 +0300

yerel ve sunucudaki phpinfo(); içeriklerini karþýlaþtýrmaný tavsiye ediyorum
büyük ihtimalle yerelinizde 4.x serisinden bir php sürümü yüklüyken sunucuda 5.x
serisinden php sürümü yüklü. bu arada sayac degiþkeni tanýmlý deðil diyor
büyük ihtimalle yerelde uyarý seviyesi sadece hatalar için açýkken
uyarýlarý esgeçecek
þekilde ayarlý oldugu için o uyarýyý görmüyor olabilirsiniz.

Ömer Fadýl USTA
http://www.bilisimlab.com/