[Linux-programlama] Re: Lokalde Sorunsuz Çalışan PHP Sunucuda Hata Veriyor

---------

[Linux-programlama] Re: Lokalde Sorunsuz Çalışan PHP Sunucuda Hata Veriyor

From: veysi <veysi42_at_gmail.com>
Date: Fri, 13 Jun 2008 18:01:55 +0300

Merhabalar;
  Bu sorununuzun çözümü oldukça basit ; tüm sayfaların en başına bu kodları
yerleştirin(include ettiğiniz sayfalarda dahil,session değişkenlerini
kullanacağınız tüm sayfalarda bu kodlar olmalı)
<?php
ob_start();
session_start();
?>

 sessionları tanımlarken şu şekilde tanımlayın
$_SESSION['ad']=$ad;
$_SESSION['soyad']=$soyad;

session değişkenlerini okurkende şu şekilde değişkenlere aktarıp daha sonra
kullanın
$ad=$_SESSION['ad'];
$soyad=$_SESSION['soyad'];

Kolay Gelsin