[Linux-programlama] Re: Lokalde Sorunsuz Çalışan PHP Sunucuda Hata Veriyor

---------

[Linux-programlama] Re: Lokalde Sorunsuz Çalışan PHP Sunucuda Hata Veriyor

From: Adem Alp YILDIZ <ademalp_at_gmail.com>
Date: Fri, 13 Jun 2008 15:10:11 +0300

SESSION kullanımı hakkında http://tr2.php.net/session sayfalarını
incelemenizi tavsiye ederim.

session_register oturumu(session) kaydeder. adı soyadı gibi verileri oturum
olarak kayıt etmemelisiniz. bu tür veriler $_SESSION değişkenine atanır. her
session_start tan sonra okunabilir.

örn;

session_register("uye");
$_SESSION['adi'] = "Adem Alp";
$_SESSION['soyadi']= "YILDIZ";

okumak için

echo $_SESSION['adi'];

yukarıda söylediğim adresi incelerseniz. çok daha fazla ayırıntılı bilgiye
ulaşabilirsiniz.

İyi Çalışmalar
A.