[Linux-programlama] Re: Lokalde Sorunsuz Çalışan PHP Sunucuda Hata Veriyor

---------

[Linux-programlama] Re: Lokalde Sorunsuz Çalışan PHP Sunucuda Hata Veriyor

From: Erdem Uyguner <erdem.linux_at_gmail.com>
Date: Fri, 13 Jun 2008 10:59:50 +0300

sayfadaki hataları giderdim ancak hala üyelerin isimleri gözükmüyor...
kullanımı aşağıdaki gibi yapıyorum bi hata mı var acaba?

session_register("randomuserid");
session_register("adi");
session_register("soyadi");
ile veritabanından gelen verileri session'a kayıt ediyorum...

$adi = $_SESSION["adi"];
$soyadi = $_SESSION["soyadi"];
ile gelen verileri değişkenlere atıyorum...

ve echo ile yazdırıyorum... localhost'ta herhangi bir sorun yok ancak
hostingde bu isimler gözükmüyor.

Neden kaynaklandığı hakkında bir fikri olan var mı?