[Linux-programlama] Re: WEB'de FRAME kullan¹lmamas¹ gere»i hakk¹nda

---------

[Linux-programlama] Re: WEB'de FRAME kullan¹lmamas¹ gere»i hakk¹nda

From: Cafer ªimºek <cafer.simsek_at_endersys.com.tr>
Date: Fri, 13 Jun 2008 10:20:43 +0300

Merhaba,

Bu sorunun cevabı bana kalırsa "elma mı daha güzel yoksa karpuz mu?"
sorusunun cevabıyla tamamen aynı.

Herşey yerinde güzeldir.

Eskiden templating kullanılmadığı (olmadığı) zamanlarda frame
zorunluydu ancak dinamik sayfaların artışı, "web yazılımı" denen
yapının oturmasıyla kullanımı seyrekleşti, hatta tamamen ortadan kalktı
diyebiliriz. Ancak bu yazdıklarımın anlamı kullanılması iyidir /
kötüdür olmuyor. Sadece naçizane fikirlerimi söyledim.

Özetle, eğer web sayfasının görünümünü son derece olumsuz yönde
etkileyecekse kullanmayın. "Ben frame kullanmadan bunu çok daha güzel
yaparım" diyorsanız kullanmayın. Ama "frame kullanarak bu iş çok daha
kolay olacak ve ziyaretçi açısından daha pratik olacak" diyorsanız
kullanın.

Dedim ya; herşey yerinde güzeldir.

Sevgiler.