[Linux-programlama] Re: WEB'de FRAME kullanılmaması gereği hakkında

---------

[Linux-programlama] Re: WEB'de FRAME kullanılmaması gereği hakkında

From: Omer Barlas <omer_at_serbestcagrisim.com>
Date: Fri, 13 Jun 2008 10:18:23 +0300

Nuri Akman @ 13-06-2008 10:10:
> Arkadaþlar,
>
> Web sitelerinde *frame* kullanýmýnýn olumsuzuklarý hatta, *frame
> *kullanýlmamasýnýn gereði üzerine türkçe veya ingilizce kaynak arýyorum.
>
> Bu arada, eðer web sitesinde frame kullanmak iyidir, gereklidir
> görüþünde olan arkadaþlarým varsa bu fikirleri de merak ettiðimi
> bildirmek isterim.

yerine göre iyidir, mesela ext-2.0 gibi bir framework kullanýyorsunuzdur
-bkz ben ve bizim intranet sistemi- çaresiz frame ve iframe'lerle haþýr
neþir olursunuz çünkü div'lerde overflow yapabildiðiniz halde get/post
iþleri birbirine girer, frame'de ise çok daha kolaydýr, iþ yükünü
hafifletir. artý ana sayfayý bir kere yüklersiniz, her seferinde menüleri vs
yüklemek zorunda kalmadýðýnýz için çok daha fazla hýz kazanýrsýnýz.

--
Omer Barlas
omer_at_serbestcagrisim.com