[Linux-programlama] Re: WEB'de FRAME kullanılmaması gereği hakkında

---------

[Linux-programlama] Re: WEB'de FRAME kullanılmaması gereği hakkında

From: Nuri Akman <nuri.akman_at_hazine.gov.tr>
Date: Fri, 13 Jun 2008 10:30:12 +0300

Merhaba,

Frame, kullanımı ve yönetimi oldukça basit bir teknik. Benim özellikle
hoşlanmadığım tarafı arama motorlarından siteye erişmenir halinde
karşınıza SADECE frame içinde kalan kısım çıkıyor ve bu o sitenin sayfa
bütünlüğünden tamamen kopuk bir görünüm sergiliyor...

*Frame kullanımının kötü bir örneği: *
*Orjinal sayfa: *http://www.mandalina.com.tr/gorsel.htm
*Frame'li içindekiler:* http://www.mandalina.com.tr/musteriler.asp?l=tr
*Frame'den açılan nihai sayfa:*