[Linux-programlama] Tinter, Button command'ına Giriş parametresi olan fonksiyon eklemek?

---------

[Linux-programlama] Tinter, Button command'ına Giriş parametresi olan fonksiyon eklemek?

From: Mucibirahman Ä°LBUÄžA <mucip.ilbuga_at_gmail.com>
Date: Mon, 02 Jun 2008 21:29:19 +0300

Selamlar,
Python ile Tkinter kullanýyorum. Button'un command kýsmýna normal bir
fonksiyon ekleyebiliyoruz.

Mesela: Bt1=Button(AnaPencere, text="Deneme", command=SayilariTopla) gibi...

Ancak bir giriþ parametresi olan fonksiyon çalýþmýyor. Aslýnda çalýþýyor
da hepten çalýþýyor :)

Bir Ana uygulama penceresi var. Bu pencere toplevel ile bir diðer
pencere açýyor. Ve bu ikinci pencerede de bir tuþ ve buna baðlý giriþ
parametresi olan bir fonksiyon var.

Ýkinci pencereyi çaðýrdýðýnýz an pencere içindeki tuþa basýlmýþ gibi
fonksiyon çalýþýyor. Ama ben ikinci penceredeki tuþa basmadan
çalýþýyor??? Çok garip deðil mi? Parametresiz fonksiyonda sorun olmuyor
ama. Tuþa basnca çalýþýyor???

Nasýl çözülür?

--
Kolay gelsin,