[Linux-programlama] Re: Tinter, Button command'ýna Giriþ parametresi olan fonksiyon eklemek?

---------

[Linux-programlama] Re: Tinter, Button command'ýna Giriþ parametresi olan fonksiyon eklemek?

From: Aydýn ÞEN <adigeaydin_at_gmail.com>
Date: Mon, 2 Jun 2008 21:55:52 +0300

Olayýn mantýklý bir çözümü elbet vardýr, benim önerim durumu kurtarmak adýna
olacak.

Pencereyi çaðýrdýðým anda fonksiyon çalýþýyor dediniz, fonksiyona ne tür bir
parametre gönderiyorsunuz bilmiyorum ama istemsiz anda çalýþtýðý zaman
parametrenin deðerini kontrol edin. Daha sonra fonksiyonun içine basit bir
if yapýsý ekleyin ve parametrenin deðerini kontrol edin, sizin gönderdiðiniz
bir deðerse çalýþtýrýn deðilse fonksiyondan çýkýn. Tabii bunun için
fonksiyon istemsiz çalýþtýðý anda giden parametre sizin normalde
göndermeyeceðiniz bir parametre olmalý.

Ýlk aklýma gelen çözüm bu ama dediðim gibi illa ki mantýklý bir açýklamasý
vardýr, bilenler buyursun.

02 Haziran 2008 Pazartesi 21:29 tarihinde Mucibirahman ÝLBUÐA <
mucip.ilbuga_at_gmail.com> yazmýþ: