[Linux-programlama] Re: Python-Tkinter ile entry açıp/kapatma?

---------

[Linux-programlama] Re: Python-Tkinter ile entry açıp/kapatma?

From: Anıl KARADAĞ <anil.karadag_at_gmail.com>
Date: Sun, 01 Jun 2008 21:54:46 +0300

Yazdiginizin tam tersine olay tamamen Tkinter ile alakali.
Arkadasimizdaki problem degeri None olan bir elemani islemesi.

GirisStokKod=Entry(PenStokGiris, textvariable=XGirisStokKod).grid(row=0,
column=1)

ifadesi ile

GirisStokKod=Entry(PenStokGiris, textvariable=XGirisStokKod)
GirisStokKod.grid(row=0, column=1)

ifadelerinden donen degerleri karsilastirirsaniz soruna neden olan
durumu analiz edersiniz.

Class kullanmasi elbetteki guzel olurdu, ancak baslangicta dusundugumuz
global deger sorunu yasanmiyor. Sebebi tanimlanan bir metot icinde
tanimlanmis degisken yine ayni metot icinde tanimlanmis baska metotlarda
kullaniliyor. Kisacasi degiskenimiz zaten kullanim durumu itibariyle
global.

Paz, 2008-06-01 tarihinde 21:10 +0300 saatinde, Necmettin Begiter yazdý: