[Linux-programlama] Re: Python-Tkinter ile entry açıp/kapatma?

---------

[Linux-programlama] Re: Python-Tkinter ile entry açıp/kapatma?

From: Mucibirahman Ä°LBUÄžA <mucip.ilbuga_at_gmail.com>
Date: Sun, 01 Jun 2008 21:27:52 +0300

Selamlar,
Henüz 422 satýrdayým :) Aslýnda sadece tasarlamam gereken bir ekran
(Fatura Giriþ) kaldý ama dediðiniz gibi Sýnýf mantýðýna geçmek lazým...
Günü ip ucu faydalý olacak sanki... Bir deneyeyim. Umarým halledebiliriz...

Ýlgilenen herkese candan teþekkürler,
Mucip:)

Necmettin Begiter yazmýþ:

Kolay gelsin,