[Linux-programlama] Re: Python-Tkinter ile entry açıp/kapatma?

---------

[Linux-programlama] Re: Python-Tkinter ile entry açıp/kapatma?

From: Anıl KARADAĞ <anil.karadag_at_gmail.com>
Date: Sun, 01 Jun 2008 18:18:59 +0300

GirisStokKod'u siz def icinde lokal bir þeklinde tanýmlýyorsunuz. Global
bir deðiþkenmiþ gibi tanýmlandýgý yer dýsýnda cagýrýsanýz elbetteki
sorun yaratýr.

Bastýgýnýz tus ile entry ayný def içinde yaratýlýyorsa butona basýlýrken
çalýþan fonksiyon içinde entry in state ini deðiþtirebilirsiniz. Tabi
burada entry deðiþkenini fonksiyona yollamalýsýnýz.

class olarak bu uygulamayý yapmanýzda deðiþkenler acýsýndan fayda var
soylediginiz gibi. Geçmek kolay ise geçin derim.

Paz, 2008-06-01 tarihinde 17:59 +0300 saatinde, Mucibirahman ÝLBUÐA
yazdý: