[Linux-programlama] Re: Python-Tkinter ile entry açıp/kapatma?

---------

[Linux-programlama] Re: Python-Tkinter ile entry açıp/kapatma?

From: Mucibirahman Ä°LBUÄžA <mucip.ilbuga_at_gmail.com>
Date: Sun, 01 Jun 2008 18:41:11 +0300

Selamlar,
İlginize teşekkürler. Python'a henüz yeni başladım. Class öğrenmek için
biraz zaman gerek. Zaten program da nerede ise sonlandı...
Şunu sormak isterim: Buton'un command'ına birden fazla komut yazabiliyor
muyuz? Bir def'e yönledirdiğimde sorun çıktığına göre; bu tuşa
basıldığında önce komut çalışmalı sonra da def çağırılmalı...

Mümkün mü?

Mucip:)

Anıl KARADAĞ yazmış:

Kolay gelsin,