[Linux-programlama] Re: Python-Tkinter ile entry açıp/kapatma?

---------

[Linux-programlama] Re: Python-Tkinter ile entry açıp/kapatma?

From: Mucibirahman İLBUĞA <mucip.ilbuga_at_gmail.com>
Date: Sun, 01 Jun 2008 17:59:23 +0300

Selamlar,
Bu şekilde yazılım esnasında sorun yok. Ancak program çalıştıktan sonra
(mesela bir tuşa basınca) var olan entry'nin özelliklerini değişmek
istediğimde:

*GirisStokKod.configure(state=DISABLED)
AttributeError: 'NoneType' object has no attribute 'configure'
*
hatası alıyorum!

Mucip:)

Anıl KARADAĞ yazmış: