[Linux-programlama] Re: Java kurulumu?

---------

[Linux-programlama] Re: Java kurulumu?

From: Mucibirahman İLBUĞA <mucip.ilbuga_at_gmail.com>
Date: Wed, 30 Jul 2008 12:44:55 +0300

Selamlar,
Kurulum işi tamam :) Bölgesel ayarları US yapınca oldu... Türkiye'yi ve
Türkçe'yi takmıyorlar ya... Sinir oluyorum >:o

Neyse. İlk kodu yazmaya başladık bile. Malum HelloWorld :)

İlk izlenimime göre NetBeans ortamı çok hoş görünüyor... Delphi'yi
aratmayacak gibi... :)

Dün akşam kitapçıyı gezdiğimde bir sürü JAVA kitabı gördüm. Hatta JSF
ile ilgili kalın bir kitap bile vardı... Dr. Turhan ÇOBAN 'ın e-kitabını
inceliyorum. Bunun yanında önerebileceğiniz bir kitap var mı?

Teşekkürler,
Mucip:)

Zekeriye Bozkurt yazmış:

Kolay gelsin,