[Linux-programlama] Re: C altında Python kullanımı

---------

[Linux-programlama] Re: C altında Python kullanımı

From: Mucibirahman İLBUĞA <mucip.ilbuga_at_gmail.com>
Date: Tue, 01 Jul 2008 09:22:23 +0300

Selamlar,
Çok özür dilerim. Meraktan soruyorum: C içerisinde Python kullanma
mantığını anlayamadım. Zamanında COBOL'un yetmediği yerlerde aralara C
ile kod yazılabildiğini biliyordum. Ya da Delphi içerisinde Assembler
kodları da kullandım ama C içinde Python kullanmayı anlayamadım. C tam
olarak sorunu çözmeye yetmiyor mu?

Mucip:)

Ömer F. USTA yazmış:

--