[Linux-programlama] C altında Python kullanımı

---------

[Linux-programlama] C altında Python kullanımı

From: Ömer F. USTA <omerusta_at_gmail.com>
Date: Tue, 1 Jul 2008 06:30:17 +0300

Merhabalar
C altýndan Python kodu çalýþtýrmaya çalýþýyorum. Genel olarak tek satýrlýk
kodlarý PyRun_SimpleString( ile çalýþtýrabiliyorum ama basit þekilde
c den python'a python'dan c ye nasýl deðiþken taþýyacaðým konusunda
internetteki örneklerden fazla bir fikir elde edemedim.

Kýsaca aþaðýdaki senaryoyu nasýl yazabilirim yardýmcý olabilirseniz
birçok sorum tek bir soru ile çözülmüþ olacak :

* c tarafýndan elde ettiðim bir char* 'ý python içinde bir string'e yerleþtirip
orada bunu reverse edip c tarafýndan geri almak ve c içinden ekrana
basmak istiyorum.

Þimdiden zaman ayýrdýðýnýz için teþekkür ederim.

--
Ömer Fadýl USTA
http://www.bilisimlab.com/