[Linux-programlama] Re: C altında Python kullanımı

---------

[Linux-programlama] Re: C altında Python kullanımı

From: Furkan ÇALIŞKAN <caliskanfurkan_at_gmail.com>
Date: Tue, 1 Jul 2008 12:16:41 +0300

Merhaba,

Kimi yerlerde yetip yetmemesinden ziyade kazandırdığı hız açısından bu tip
şeyler tercih ediliyor. Özellikle yoğun olarak kullanılan string
işlemlerinde çok büyük avantajları var Python'un.

01 Temmuz 2008 Salı 09:22 tarihinde Mucibirahman İLBUĞA <
mucip.ilbuga_at_gmail.com> yazmış:

Furkan Çalışkan
www.furkancaliskan.com
Saü. Bilgisayar Müh - 3