[Linux-programlama] Re: AJAX ve JavaScipt ile URL deÄŸiÅŸtirme

---------

[Linux-programlama] Re: AJAX ve JavaScipt ile URL deÄŸiÅŸtirme

From: Anıl KARADAĞ <anil.karadag_at_gmail.com>
Date: Tue, 26 Feb 2008 09:47:47 +0200

Sal, 2008-02-26 tarihinde 00:04 +0200 saatinde, Deniz Dizman yazdý:
> self.location="#hede" dediginiz zaman, ayni sayfada kalirsiniz, ancak
> URL degismis olur.
> Ornegin www.hodo.com/index.php desiniz ve yukardaki kodu yazdiniz,o
> zaman
> www.hodo.com/index.php#hede olur ama ayni sayfada kalirsiniz reload da
> etmez.
> basindaki # isareti buradaki kilit nokta :)

# koyarak denedim bendeki sonuc url ile location degerini joinlemek
oldu.

url = http://localhost/ornek/index.php
location= "#index.php?id=1"

sonuc url= http://localhost/ornek/index.php#index.php?id=1

bunu daha farklý gostermenin bir yolu yok mu?