[Linux-programlama] Re: AJAX ve JavaScipt ile URL deÄŸiÅŸtirme

---------

[Linux-programlama] Re: AJAX ve JavaScipt ile URL deÄŸiÅŸtirme

From: Deniz Dizman <deniz.dizman_at_gmail.com>
Date: Tue, 26 Feb 2008 00:04:24 +0200

self.location="#hede" dediginiz zaman, ayni sayfada kalirsiniz, ancak URL
degismis olur.
Ornegin www.hodo.com/index.php desiniz ve yukardaki kodu yazdiniz,o zaman
www.hodo.com/index.php#hede olur ama ayni sayfada kalirsiniz reload da
etmez.
basindaki # isareti buradaki kilit nokta :)

2008/2/25 Anıl KARADAĞ <anil.karadag_at_gmail.com>:

> Ajax ile sunucuda islemler yapar sonucunu sayfa postback olmadan
> yayinlariz. Url degisimi demek sayfanin yeniden yuklenmesi (aynı
> sayfaysa) demektir. Ajax ile gittigin url arka planda kalir,
> goruntulenmez.
>
> facebooknun bu degisimi ajaxla yaptigina emin misin? sayfayi hic
> incelemedigimden bahsettigin seyi gormedim.

dendiz
http://dendiz.blogspot.com