[Linux-programlama] Re: AJAX ve JavaScipt ile URL deÄŸiÅŸtirme

---------

[Linux-programlama] Re: AJAX ve JavaScipt ile URL deÄŸiÅŸtirme

From: Anıl KARADAĞ <anil.karadag_at_gmail.com>
Date: Mon, 25 Feb 2008 22:59:15 +0200

Ajax ile sunucuda islemler yapar sonucunu sayfa postback olmadan
yayinlariz. Url degisimi demek sayfanin yeniden yuklenmesi (ayný
sayfaysa) demektir. Ajax ile gittigin url arka planda kalir,
goruntulenmez.

facebooknun bu degisimi ajaxla yaptigina emin misin? sayfayi hic
incelemedigimden bahsettigin seyi gormedim.

Pzt, 2008-02-25 tarihinde 15:09 +0200 saatinde, Nuri Akman yazdý: