[Linux-programlama] Re: AJAX ve JavaScipt ile URL değiştirme

---------

[Linux-programlama] Re: AJAX ve JavaScipt ile URL değiştirme

From: <serkan_at_yaramazca.com>
Date: Tue, 26 Feb 2008 01:00:14 +0200

# sayfa icinde achor olarak kullanilabilir ama burdaki sorun ajax ile
kullanimi. ajaxin bir dez avantaji da bavk tusunun ve si
 kullanilanlara eklenin calismamasidir. ama bunun # ile sayfa icinde
cozuldugunu birkac sitede gordum. urlde # li sekilde cagrilinca ajax
tetikleniyordu ve o sayfa ulasilabiliyordu. ama yontemini tam olarak
bilmiyorum...