[Linux-programlama] Re: Allowed Memory Size Of X Bytes Exhausted

---------

[Linux-programlama] Re: Allowed Memory Size Of X Bytes Exhausted

From: Atif CEYLAN <atifceylan_at_gmail.com>
Date: Mon, 25 Feb 2008 13:06:59 +0200

Necmettin Begiter wrote:
> 25 February 2008 Monday 11:25:57 tarihinde Atif CEYLAN şunları yazmıştı:

> Bu öneriye katılıyorum, ama bir de işin içine geliştirme hızı giriyor o zaman. Python veya PHP ile 10 dakikada yaptığınızı (atıyorum) C++ ile
> yarım saatte yazıyorsunuz. O yüzden proje çok büyük olmadığında betikler daha hızlı çözüme ulaştırıyor (ama daha hızlı çözmüyor). Bir de şu
> var ki CSL'yi (C standart kütüphanesi) öğrenene kadar insan iki tane daha dil öğrenir ;)

2 değil 5 te öğrensek yeridir. bir dilin nesi var (kadınlarda bulunından
olması durumunda neleri olduğunu evlenip görmek lazım) , iki dilin sesi
var; düşünün artık 5 tanesinin ne volume de olduğunu :)
Benim felsefemde "en baştan bir kez uğraş" vardır. Bu felsefeye aykırı
hareket ettiğim zamanlarda malesef akıllanmayan başımın cezasını yine
kendisi ve parmaklarım çekmiştir (ya zavallı gözlerime ne demeli).

Kolay gelsin
Atıf CEYLAN