[Linux-programlama] Re: Allowed Memory Size Of X Bytes Exhausted

---------

[Linux-programlama] Re: Allowed Memory Size Of X Bytes Exhausted

From: Necmettin Begiter <necmettin.begiter_at_gmail.com>
Date: Mon, 25 Feb 2008 13:55:39 +0200

25 February 2008 Monday 13:06:59 tarihinde Atif CEYLAN şunları yazmıştı:
> 2 değil 5 te öğrensek yeridir. bir dilin nesi var (kadınlarda bulunından
> olması durumunda neleri olduğunu evlenip görmek lazım) , iki dilin sesi
> var; düşünün artık 5 tanesinin ne volume de olduğunu :)
> Benim felsefemde "en baştan bir kez uğraş" vardır. Bu felsefeye aykırı
> hareket ettiğim zamanlarda malesef akıllanmayan başımın cezasını yine
> kendisi ve parmaklarım çekmiştir (ya zavallı gözlerime ne demeli).

Elbette ki ne kadar çok programlama dili bilirsek o kadar iyi olur. Ama projenin ne büyüklükte olduğu ve neler yapması gerektiği dikkate
alınarak kullanılacak programlama dilinin seçilmesi gerekmez mi? Basit bir iş için bile C(++) kullanmak ne kadar mantıklı? Benim kastım
oydu.

Kadınların dilini evlenip görmek konusuna gelince, evlenince o dil kendiliğinden zorlaşıyor zaten. :D