[Linux-programlama] Re: Allowed Memory Size Of X Bytes Exhausted

---------

[Linux-programlama] Re: Allowed Memory Size Of X Bytes Exhausted

From: Necmettin Begiter <necmettin.begiter_at_gmail.com>
Date: Mon, 25 Feb 2008 11:49:45 +0200

25 February 2008 Monday 11:25:57 tarihinde Atif CEYLAN şunları yazmıştı:
> php-cli yerine eğer imkanınız varsa betik olmayan bir dil ile yazmanızı
> öneririm.

Bu öneriye katılıyorum, ama bir de işin içine geliştirme hızı giriyor o zaman. Python veya PHP ile 10 dakikada yaptığınızı (atıyorum) C++ ile
yarım saatte yazıyorsunuz. O yüzden proje çok büyük olmadığında betikler daha hızlı çözüme ulaştırıyor (ama daha hızlı çözmüyor). Bir de şu
var ki CSL'yi (C standart kütüphanesi) öğrenene kadar insan iki tane daha dil öğrenir ;)