[Linux-programlama] Re: Linux ta C programlama?

---------

[Linux-programlama] Re: Linux ta C programlama?

From: Ömer F. USTA <omerusta_at_gmail.com>
Date: Tue, 19 Feb 2008 06:54:35 +0200

Ben boþuma çenemi yoruyorum gibi hissetmeye baþladým
Emin olduðum bir konu varsa yaklaþýk en fazla 2 ay sonra
bu listeye c++/mono/java/XYZ hakkýnda elinizde döküman varmý türkçe kaynaða
nasýl eriþirim diye bir mesaj atacaksýnýz ( bazen kahinliðim tutuyor nedense )
sana hayatýnda ve iþletim sistemi yazmanda baþarýlar.

Son bir not : Henüz ipliði iðneye geçirmeyi hedeflemeden benim hedefim
yorgan dikmek diyorsun büyük hayeller okyanusun büyüklüðünü fark edildiðinde
batmaya mahkümdur. Okyanusa açýlmak hedefin olmayacak demiyorum ama
daha yataðýndan kalkmadan ben onu yapacam bunu yapacam demeyeceksin
öncelikle ufak adýmlarý hedef olarak göreceksin.

Umarým seninle dalga geçtiðimi veya seni argo tabirle týnlamadýðýmý düþünmezsin
ama son mesajýndan sonra buradaki birçok arkadaþýmýnda benzer düþüncelere
sahip olacaðýný göreceksin.

--
Ömer Fadýl USTA
http://www.bilisimlab.com/