[Linux-programlama] Re: Linux ta C programlama?

---------

[Linux-programlama] Re: Linux ta C programlama?

From: Levent SARI <floyd07_at_gmail.com>
Date: Tue, 19 Feb 2008 09:35:36 +0200

Ömer F. USTA yazmış:
> Ben boşuma çenemi yoruyorum gibi hissetmeye başladım
> Emin olduğum bir konu varsa yaklaşık en fazla 2 ay sonra
> bu listeye c++/mono/java/XYZ hakkında elinizde döküman varmı türkçe kaynağa
> nasıl erişirim diye bir mesaj atacaksınız ( bazen kahinliğim tutuyor nedense )
> sana hayatında ve işletim sistemi yazmanda başarılar.
>
> Son bir not : Henüz ipliği iğneye geçirmeyi hedeflemeden benim hedefim
> yorgan dikmek diyorsun büyük hayeller okyanusun büyüklüğünü fark edildiğinde
> batmaya mahkümdur. Okyanusa açılmak hedefin olmayacak demiyorum ama
> [...]
     Sayın hocam sizlerin görüşlerine önem vermeseydim zaten bu listeye
mail atmazdım. Hem ayrıca ben ne kadar acemi biri olduğumu biliyorum
ve sizinde bahsettiğiniz gibi yanlış şekilde yola çıkıp hüsrana
uğramamamk için sizlere "Linux ta C Programlama" başlığı altında bu
maili yazdım. Kaldı ki; "tınlamamak yada dalga geçmek" ne demek. İnanın
bu yazdıklarınızdan dolayı kendimi çok şanslı hissediyorum, keza şuan
sizin gibi değerli insanların bulunduğu bu camiadan bundan iki(2) yıl
önce haberim olsaydı belki de herşey çok farklı olurdu. Amaçlarım
konusunda biliyorum belkide çok hayalci biriyim ama açıkcası benim şuan
öğrenmeye çalıştığım tek şey varsa oda "sağlam bir dil ve programlama
mantığı" .Bu bağlamda şuan için elimde "python ve c" var. "Kedevelop
c/c++" ı kurdum şuan onu çözmeye çalışıyorum.Söylediklerinizi dikkate
alarak daha hızlı ve aklıcı adımlarla ilerlemeyi hedefliyorum.Keza her
zaman sizlerin öneri ve görüşlerine ihtiycım-saygım var.Herşey için çok
teşekkür eder , kolaylıklar dilerim.