[Linux-programlama] Re: Mai() ve mailing olayları

---------

[Linux-programlama] Re: Mai() ve mailing olayları

From: Omer Barlas <omer_at_serbestcagrisim.com>
Date: Sat, 16 Feb 2008 22:59:13 +0200

Slayer 777 Psycho yazmış:
> Merhabalar arkadaşlar,
>
> Şirkette kullanmak için bir mailing sayfası hazırlıyorum. Mail() koduyla her
> daim yaptığım mail gönderme, for döngüsüne aldığımda sekteye uğruyor. Biraz
> nette araştırdım sanırım mail komutu bir kere çalıştırıldıktan sonra bir kod
> yardımıyla kapatılması lazımmış. Yanlışta anlamış olabilirim :) Bir kere de
> birçok kişiye nasıl gönderebileceğim hakkında yardımcı olursanız cok
> sevinirim.

hocam direkt mail() komutunu halka açık bir formda kullanmamanızı tavsiye
ederim, çok secure bir komut olmadığı gibi direkt olarak mail() ile bazı
koruma scriptleri ile desteklenmemiş her form muhtemel spam kaynağı
olabiliyor ki geçmişte üzerinden bir kaç bin mail atılmış formlar gördüm.

mail'i direkt olarak kullanmak yerine bence phpmailer diye ufak bir
framework var, onu kurup kullanın, örnekleri falan da çok iyi, ayrıca
döngüye de şiddetli derecede müsait, takılırsanız bir kaç örnek yollayabilirim.

Omer Barlas
omer_at_serbestcagrisim.com