[Linux-programlama] Re: Mai() ve mailing olayları

---------

[Linux-programlama] Re: Mai() ve mailing olayları

From: Rüştü Derici <rustuderici_at_gmail.com>
Date: Sat, 16 Feb 2008 20:35:59 +0200

Sekteye uğramak terimini de pek anlamasamda belirli şekillerde
örnekler vermeye çalışayım..

1-)eğer mail komutunu çıkartıp aynı süreyi alacak bulk bir işlemi
koyduğunuzda da timeout oluyor ise sorununuz mail komutu ile ilgili
değildir..
db ilişkilendirmeniz var ise oraya mail gönderildi flag'i koyabilir
sonra 100'er li for lar halinde çalıştırıp her for sonunda sayfayı
refresh ettirebilirsiniz..aklıma gelen en basit çözüm bu ..
2-) eğer sorun mail komutu ile ilgiliyse ve to kısmında isimlerin
gözükmesi şart değilse header a bcc stringini de ekleyip oraya
kullanıcıları ekleyebilirsiniz..

kolay gelsin ..
Rüştü Derici
rustuderici_at_gmail.com