[Linux-programlama] Mai() ve mailing olayları

---------

[Linux-programlama] Mai() ve mailing olayları

From: Slayer 777 Psycho <slayerextreme_at_hotmail.com>
Date: Sat, 16 Feb 2008 19:13:40 +0200

Merhabalar arkadaşlar,

Şirkette kullanmak için bir mailing sayfası hazırlıyorum. Mail() koduyla her
daim yaptığım mail gönderme, for döngüsüne aldığımda sekteye uğruyor. Biraz
nette araştırdım sanırım mail komutu bir kere çalıştırıldıktan sonra bir kod
yardımıyla kapatılması lazımmış. Yanlışta anlamış olabilirim :) Bir kere de
birçok kişiye nasıl gönderebileceğim hakkında yardımcı olursanız cok
sevinirim.