[Linux-programlama] Re: Firefox için add-on geliştiren kimse var mı aramızda?

---------

[Linux-programlama] Re: Firefox için add-on geliştiren kimse var mı aramızda?

From: Omer Barlas <omer_at_serbestcagrisim.com>
Date: Tue, 30 Dec 2008 16:20:08 +0200

Nuri AKMAN @ 30-12-2008 13:15:
> Merhaba Azer Bey,
>
> Basic Programlama dilinde LPRINT adýnda bir komut vardýr. (Komut
> hakkýnda bilgi buradan [1] alýnabilir.) Bu komut, yazýcýya çýktý
> göndermek için kullanýlýr.

hocam lprint kullanarak yapmaya çalýþtýðýn þeyi anlýyorum, fakat windows
veya linux altýnda sistem o þekilde çalýþmýyor. artý, bu tarz yazýlýmlarda
sunucu deðil istemci tarafýnda yazdýrabilmen için her yazýcýnýn standart,
her kaðýt ayarýnýn ayný olmasý lazým. bunlarý saðlayabilirsen window.print()
javascript koduyla doðrudan bastýrabilirsin.

pek olmaz mý dersen muhtemelen *artýk* olmaz. windows 98 ile týkýr týkýr
basan panasonic kx-p1150'miz windows xp'ye geçen muhasebe departmanýný
delirtti çünkü artýk netsis vs direkt olarak yazýcýya baský göndermiyor,
illa ki bir fontla beraber baský yapmaya çalýþýyor ve yarým saatte basýlacak
sayfalar bir kaç saatte yazýlýr hale geliyor. ha netsis midir problemin
kaynaðý windoze xp midir bilemiyorum ama sonuç itibari ile *line print*
komutunun hala geçerliliði olduðunu özellikle windoze altýnda zannetmiyorum.

o yüzden yapman gereken kendine bir test düzeneði kurup, sürekli bir þeyler
basmayý denemeye baþlaman.

--
Omer Barlas
omer_at_serbestcagrisim.com