[Linux-programlama] Re: Firefox için add-on geliştiren kimse var mı aramızda?

---------

[Linux-programlama] Re: Firefox için add-on geliştiren kimse var mı aramızda?

From: Nuri Akman <nuri.akman_at_hazine.gov.tr>
Date: Tue, 30 Dec 2008 16:14:27 +0200

Merhaba Azer Bey,

irc.mozilla.org kanalını kullanmayı bilmiyorum. Eğer, siz biliyorsanız
ve sorabilirseniz çok memnun olurum.

Önerinize gelince: Print komutu "Print Dialog Box" penceresini açar ve
çıktıyı da TTF fontları kullanarak gönderir. Ayrıca 1 satır da
gönderseniz 1 sayfa olarak işleme koyar bunu. Ben "nokta vuruşlu" yazıcı
kullanarak çıktı alıyorum ve eğer sadece 1 satır printe edersem,
yazıcımın beni bir alt satırda beklemesini bekliyorum.

Selamlar,
Nuri AKMAN

Azer Koculu yazmış: