[Linux-programlama] Re: Firefox için add-on geliştiren kimse var mı aramızda?

---------

[Linux-programlama] Re: Firefox için add-on geliştiren kimse var mı aramızda?

From: Nuri AKMAN <nuriakman_at_gmail.com>
Date: Tue, 30 Dec 2008 13:15:37 +0200

Merhaba Azer Bey,

Basic Programlama dilinde LPRINT adında bir komut vardır. (Komut hakkında
bilgi buradan [1] alınabilir.) Bu komut, yazıcıya çıktı göndermek için
kullanılır.

Bütün ihtiyacım olan şey LPRINT komutunu browser içinden JavaScript veya
başka bir yöntemle kullanmak. Bu konuda halen şuradaki [2] çözümün
RawPrinter özelliğini kullanıyorum. Ancak, bu çözüm beni windowz ve internet
explorer bağımlısı yapıyor.

Ben, sistemimin Linux altında da çalışabilmesi için çözüm arayışı içindeyim.

Bu noktada, şu adreste [2] belirttiğim çözümü linux altında çalıştırmam veya
alternatif çözüm bulmam gerekiyor. bu noktada da Firefox'un eklentilerinin
buna çözüm olabileceğini düşünüyorum.

Eğer, Firefox eklentisi ile LPRINT komutunu uygulayabilirsem konu bu konuya
noktayı koyabileceğim.

[1] http://site.mynet.com/mnzara04/gwba24.html
[2] http://www.xuebrothers.net/ax/activeprinter/interfaces.htm

Bu mesajımdan önce yine grubumuza gönderdiğim aşağıdaki mesajda sorunumu
dile getirmiştim:

Arkadaşlar,

İhtiyacımı bu [2] adreste belirttiğim activex ile çözdüm. Bu çözümü
"şimdilik" kabul ediyorum ve halen linux altındaki çözüm arayışımı devam
ettiriyorum.

Selamlar,
Nuri AKMAN